מעליות


מחפשים חברת אחזקת מעליות? הגעתם למקום הנכון. ריכזנו עבורכם את המידע המלא אודות התחום, הכולל טיפים חשובים ומחירים של שירותי תחזוקה ממוצעים.

זקוקים לשירותי תחזוקת מעלית?

קודם כל, מאחר שהמעלית היא שירות שממנו נהנים כל דיירי הבניין ולא רק אתם ספציפית, חשוב לוודא שכל הדיירים אכן יודעים להעריך את חשיבותה של המעלית. תחזוק המעליות היא החלק המשמעותי ביותר בעלות וועד הבית, ולכן כדאי לוודא שוועד הבית שלכם דואג לתחזוק שוטף של המעלית ולא רק לתיקונים בשעת צרה. תחזוק שוטף ואחראי ימנע בעיות חמורות יותר בבוא העת ויוזיל את העלות הכוללת של ההוצאות.

החלטתם להיעזר בחברת מעליות? להלן כמה טיפים שיסייעו לכם בבחירה.
  • חשוב לוודא שהחברה שבה בחרתם היא חברה לגיטימית, אשר עובדת תחת פיקודו של משרד העבודה ובהתאם לתקנות שנקבעו.
  • מאחר שמעליות נוטות להתקלקל במועדים לא צפויים, חשוב לוודא שחברת המעליות שבה בחרתם מספקת מענה במהלך כל שעות היממה ולא רק במסגרת שעות הפעילות של החברה.
  • חברת מעליות איכותית תעניק ללקוחותיה ביטוח מקיף. מומלץ לוודא כי במסגרת הביטוח תהיו זכאים לקבל חלפים מקוריים מיצרן המעלית.
ומה עם מחירים?
  • מחיר אחזקת מעליות תלוי במספר הקומות הקיימות בבניין ובחוזה שנחתם מול חברת המעליות ומול וועד הבית.
  • עלות תחזוק שוטף של מעלית נעה בין 250 ש"ח עבור בניין נמוך קומות עד 750 ש"ח עבור בניין בגובה של עד 20 קומות.
מה עושים במידה והמעלית מתקלקלת?

מרבית חברות המעליות אינן מציעות שירותי תיקון בשבתות ובימי חג, אך אם אחד מדיירי הבניין נתקע במעלית במועד זה, אז החברה מתחייבת לספק שירותי חילוץ והצלה. ברגע שהתגלתה בעיה במעלית יש לדווח על כך לחברה, מרבית חברות התחזוק מתחייבות להיענות לקריאה עד 24 שעות מהרגע שהתקבלה.

טיפ חשוב נוסף לפני שמזמינים חברת תחזוק מעליות

גם לחברות מעליות, בדומה לאנשי מקצוע שונים, יש תעריף לילה, שנחשב גבוה יותר ביחס לתעריף הרגיל. כבר בחוזה מומלץ לסגור מאיזו שעה תצטרכו לשלם תעריף לילה בעבור קריאה של טכנאי מעליות. לרוב, מדובר בקריאות שמתבצעות אחרי השעה 16:00.

למה דרך ilocal?
כי אצלנו תוכלו למצוא רשימה של חברות המעליות האיכותיות והאמינות ביותר בארץ. כאן תוכלו לקבל מידע מלא אודות השירותים שמציע כל חברה, כמות העובדים שפועלים תחתיה, שעות פעילותה ופרטי ההתקשרות עמה.
כעת נותר לכם רק לבחור בחברה מתאימה וליצור עמה קשר!

קבל הצעות עכשיו